Entri

Pasar Malam di Melaka


31 October 2010

31 October 2010
Hari ni hari Ahad. Aku pernah bercerita mengenai pasar malam Ayer Keroh dalam entri dulu-dulu..hehe. So, jadual di bawah ni adalah jadual pasar malam yang beroperasi di beberapa kawasan sekitar daerah Melaka Tengah. Mana aku dapat jadual ni? Ada di dalam portal Kerajaan Negeri Melaka..hehe.







Hari


Lokasi
Ahad

Batu Berendam
Banda Hilir
Pantai Jaring
Air Keroh Height
Isnin
Tanjong Kling
Taman Bukit Melaka
Kampung Musai, Bukit Baru
Taman Sinn, Ujong Pasir
Selasa
Kampung Lapan
Kampung Gelam
Taman Malim Jaya
Taman Sri Duyong
Rabu

Taman Kerjasama Bukit Beruang
Bt 13, Sungai Udang
Air Molek
Taman Peringgit Jaya
Semabok
Bukit Katil
Taman Bukit Terendak
Taman Desa Molek
Khamis

Taman Melaka Baru
Tampoi, Krubong
Taman Harta Pertama
Jalan Depoh, Pengkalan Rama
Taman Peruna, Sungai Udang
Pantai Kundor
Jumaat
Taman Bukit Serindit
Padang Temu
Taman Merdeka, Batu Berendam
Kampung Pinang



Suasana di pasar malam Ayer Keroh Height. Gambar kabur sebab pakai kamera lama ni..hehe.

7 komen:

  1. bgs gile bg jadual psr mlm.

    ReplyDelete
  2. @ daud salim..

    haha..ak trjmpe kt portal kerajaan melaka..
    sje ltk..hahaha

    ReplyDelete
  3. nice. aku lama dah cari jadual pasar malam ni. thanks bro.

    ReplyDelete
  4. owh... dah duk melaka 3 tahun, baru tau.. hehe.. wat malu je..

    btw bro, klau ade map lokasi pasar tu lg bgus...

    ReplyDelete
  5. thank bro kasi jadual ni...ssh sgt nak crk pasar mlm kat melaka ni...lebih2 lg org luar cam ak ni...

    ReplyDelete
  6. mane area masjid tanah?? x kn terkeluar dr mlka kot??

    ReplyDelete
  7. hahahha bgox betol bg info pasar malam :)

    ReplyDelete

- Sila klik pada post comment sekali lagi jika komen tidak boleh dihantar
- Gunakan ID blogger untuk menampakkan avatar di sini

 

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © 2008-2014 • Blog Ini Bukan Coklat v4 • All rights reserved